Tuesday 10 May 2011

Lagi BE terbaru dari Nuffnang | IKEA Bedroom Contest

 

Assalamualaikum dan selamat pagi….

Bertemu lagi kita di entri terbaru DeQdEq….minta maaf buat semua pengunjung, sebabnya DeQdEq dah jarang update blog….walaupun trafik ke blog DeQdEq tak setinggi mana, tapi DeQdEq tetap ingin berterima kasih kepada yang sudi singgah ke blog DeQdEq ni.

 

Kalau ikutkan banyak sangat cerita, berita yang nak DeQdEq kongsikan dalam blog ni…tapi semuanya hanya di dalam kepala, tak sempat untuk dizahirkan ke dalam bentuk tulisan di blog ini.

 

Alhamdulillah pagi ni, macam biasa, walaupun DeQdEq tak selalu update, tapi tiap-tiap hari pasti DeQdEq buka akaun Nuffnang, dah jadi macam kebiasaan sebab nak tengok trafik. Bila tengok kat Earning, rupanya Nuffnang dan IKEA sudi memberikan BE ke blog DeQdEq.

BE terbaru DeQdEq kali ni ialah IKEA Bedroom Contest

Bila buka blog DeQdEq, DeQdEq tak nampak pun BE ni keluar…cuma yang keluar tadi BE INI dan INI juga….jadi DeQdEq pun jalan-jalan ke blog lain untuk tengok iklan IKEA BEdroom Contest ni.

 

Jalan-jalan kat SINI, jumpa la ada iklan Nuffnang yang sama dengan BE DeQdEq. Jadi, DeQdEq pun print screen gambar BE ni dan klik, sebab nak tau iklan ni pasal apa.

 

BE ikea

 

Bila dah KLIK….muncul la gambar kat bawah ni…aksi orang tidur dengan selimut IKEA…..menarik tau contest ni….

Kita cuma perlu hantarkan gambar bersama selimut IKEA yang diambil di STORE IKEA ataupun cuma pilih gambar sendiri pastu superimpose ke mana-mana selimut IKEA kegemaran anda….

Senang kan…JOM kita join contest ni…..

 

ikea

5 comments:

Myvitrd said...

good luck ye.. ingat hujung minggu ni nak g IKEA ambil gambarlah sambil jalan2 heheehe

Edy Ramanov said...

salam. dh follow blog ni. jgn lupa singgah blog edy ya. tq

suria lekatlekit said...

elok kalau di update sementara ada BE ni deqdeq.. rezeki dah dtg. akak pula dh pupus BE tp rezeki lain pula muncul. tu la kita tak tahu Tuhan nak bg rezeki kat celah2 mana pun dia blh bg kan?? apapun tahniah

mie said...

dah lama xdapat BE dari nuffnang..
eehehee

Sunah Sakura said...

saya da klik...hahah~ nak tengok ape benda ni..