Saturday 26 February 2011

DeQdEq suka sangat entri ini..,jadikanlah contoh untuk anda

 

Assalamualakum semua…selamat berhujung minggu…apa aktiviti korang?

DeQdEq macam biasa…ada saja benda nak buat sekarang ni sampaikan update blog pun dah tak semeriah dulu lagi….tapi DeQdEq tetap akan pastikan 1 hari, 1 entri….

 

Okey la, DeQdEq telah mendapat lagi 1 penyertaan untuk Contest 5-5-5 DeQdEq….kiranya peserta ini merupakan peserta ke-6….

Apa yang DeQdEq nak kongsikan pada semua, DeQdEq rasa kagum dengan peserta kali ini…bukan apa, bila DeQdEq baca entri dia, DeQdEq dah boleh tau bahawa beliau memang mempunyai ilmu dalam bidang pengurusan kewangan ni.

 

Mungkin sudah menjadi kebiasaan dan naluri seorang ibu yang sangat mengambil berat tentang insan tersayang mendorong diri beliau mencari ilmu demi menguruskan kewangan sendiri dan keluarga.

Macam inilah yang kita perlukan sebenarnya, tak kira siapa diri kita, kita perlu melengkapkan diri kita dengan ilmu pengurusan kewangan. Mungkin ada setengah orang ini tak penting dan tak perlu…tapi bila sesuatu menimpa kita, waktu tu la baru kita akan tersedar…

 

Kalau nak tau apa terjadi pada peserta kita ni, JOM kita TERJAH blog beliau…beliau ada menceritakan pengalaman hidup beliau…

 

image KLIK pada gambar….

 

p/s:

Kepada yang masih mencari idea untuk menulis entri anda, anda juga boleh jadikan entri peserta kita ini atau peserta lain sebagai contoh. Tapi jangan pula ditiru sebijik-sebijik…

Isi sama tak jadi masalah, tapi cara anda mengolah dan sampaikan kepada pembaca perlulah mengikut kreativiti anda

 

 

 

4 comments:

||aLeaSaRa|| said...

deq deq huhu kite dah banyak terpaksa peram dulu contest/segmen yg di ajak join.gara2 demam denggi kite tak larat nak fikir cari idea...mmg ting tong ni.hrp sgt next time dpt join segmen/contest deqdeq ye...sori...tahniah pada semua yang dah join....support kwn2 itu yg penting yehaa!

☾SHiemaCMa786☾ said...

he3...n3 cma ni....mekacih deqdeq!
oh ye..cma x tag lg rkn2 bloger utk contest ni..hari isnin nnti cma update skali lg....
then,i let u know..

nur ikhyar dee said...

nak p tengok sat *_*

☾SHiemaCMa786☾ said...

deqdeq..cma dah update...silalah terjah..

http://shiemacma.blogspot.com/2011/02/contest-5-5-5-deqdeq.html