Friday 8 July 2011

My First Baby

 

My baby…bila akan dapat ku peluk dirimu dalam dakapanku dan mencium wajahmu…

Sesungguhnya aku terlalu rindukan dirimu..

Tapi bukan senang untuk aku mendapatkanmu…bukan sehari dua terus boleh dapat…

 

Berbulan-bulan lamanya aku perlu bersabar dan berusaha sehingga tiba masanya untuk aku dan engkau bertemu dan bertentang mata.

Kita akan hidup bersama…akan ku jaga dan belai dirimu sebaik mungkin….

 

Tak sabarnya rasanya untuk menantikan masa itu…mungkinkah Oktober, November atau Disember…Ku harapkan semoga pada Oktober kita sudah dapat bertemu….aminnnn

 

 

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

 

sonata

 

 

 

newhyundaisonata.jpg

 

Inilah my first baby ataupun salah satu harta karun yang DeQdEq cari…..semoga semuanya dipermudahkan.

Semoga dimurahkan rezeki….dan semoga dapat ku miliki dirimu…Hyundai Sonata YF….

 

 

“Entry ini ditulis untuk cabaran #1 iPad MySuperKids yang direviu oleh Amyz

 

 

9 comments:

mOon EyEzS said...

...chaiyOk!!!

lily lotus said...

aminnn :)

uncle gedek said...

Whaaa!

Jom race?

juanita said...

Aminn....mudahan2

Jom join contest kat sini.

http://www.tetikusrusak.net/contest-aku-mahu-jadi-ratu/

kak ina kl said...

wow bestnya..

Anonymous said...

mahal tue

Humaira' said...

kak det2,sy pn minat sma hyundai sonata tuuuuu..tp xtau la thn bila bleh merasa =)

Unknown said...

smart la kereta ni.

nur said...

AMIN.. SEMOGA BERJALAN LANCAR..