Wednesday 29 June 2011

Ipad dari mysuperkids | Kini Cabaran Bermula

 

Assalamualaikum dan selamat petang…

Hari ni DeQdEq mendapat kunjungan dari Mommy Fara. Rajin betul Mommy Fara ni sebab dia tolong update dan ingatkan semua peserta contest ipad Mysuperkids ni tentang cabaran yang telah bermula.

Kalau tak, DeQdEq pun tak tau…dah la memang jarang online lagi sekarang ni…

 

Bila DeQdEq menjenguk blog Mommy Lyna iaitu empunya blog yang akan menghadiahkan ipad kepada pemenang cabaran ni, DeQdEq tengok DeQdEq dah disenaraikan dalam Kumpulan D.

Berikut adalah ahli kumpulan D…

 

KUMPULAN D:

  1. Fara -  saya mahu menjadi tabah setabah mommylina dari blog mysuperkids...
  2. Ieda - SAYA MAHU.....DARI BLOG......
  3. Mymmy1511 - Saya mahu ilmu mengenai pendidikan awal kanak-kanak dan keibubapaan dari blog Babylicious dan menang iPad dari blog MySuperKids.
  4. Fadil - Saya Mahu Menyedut Dari Blog syoknya-download
  5. Atoyissan - saya mahu SEMUA ORANG TAHU YANG MAMA PON MAMPU MENGGENGGAM SEGULUNG PHD dari blog ATOYIS-SAN
  6. DeQDeQ - Saya mahu iPad dari blog MySuperKids
  7. Rozilah Arib @ Arif - “Saya Mahu iPad Dari Blog MySuperKids”
  8. Ayah Iman - Saya Mahu iPad Dari Blog IbuCergas.com
  9. Sikulat -  “Saya Mahu Menjana Pendapatan Tambahan Dari Blog sikuLatLife ini” – Part 3
  10. AitotYati – Saya Mahu Jelaskan Kenapa Saya Tidak Follw Blog Ben Ashaari Lagi

 

Kepada semua peserta…apa lagi…cepat mulakan perjuangan anda

1 comment:

faraherda.razalan said...

Semangat Kumpulan D! Hehehehe!