Wednesday 25 May 2011

Semua boleh alami gaya hidup mewah bersama MilkADeal dan Dealmates

 

Assalamualaikum dan selamat pagi,

Rasanya mesti ramai wanita yang di luar sana impikan untuk hidup mewah dan cantik….salah satunya ialah dengan mengunjungi spa dan salon untuk menghilangkan penat dan kembali segar dengan mendapat urutan, mandi susu, sauna dan sebagainya.

Cabarannya untuk kebanyakan wanita di luar sana, masa yang seperti tak cukup saja…dengan kerjaya dan keluarga hinggakan tiada masa untuk diri sendiri.

Tambahan lagi kos atau perbelanjaan untuk ke spa dan salon agak tinggi. Jadi, bagi mereka yang berpendapatan RM2,000 – RM 3,000 rasanya agak berat untuk belanjakan duit untuk ke spa dan salon macam ni.

 

KINI, wanita semua…anda tidak perlu lagi risau untuk memikirkan soal duit atau belanja untuk ke spa dan salon ini. KINI, semua boleh alami gaya hidup mewah bersama MilkADeal dan Dealmates.

 

Mungkin ramai yang dah tau tentang MilkADeal terutamanya blogger yang berdaftar bersama Nuffnang. MilkADeal mempunyai iklan bersama Nuffnang. Tambahan sekarang, Nuffnang menawarkan Nuffnang Grapevine bersama MilkADeal.

Jadi, kita boleh kongsikan iklan yang menarik hati ke laman sosial seperti Facebook dan Twitter. Dari situ, kita boleh mendapat wang tambahan hanya dengan kongsikan iklan ini dengan kawan-kawan.

 

Berbalik kepada gaya hidup mewah bersama MilkADeal dan Dealmates ini kita boleh mendapatkan perkhidmatan spa dan salon mewah dengan hanya harga jauh lebih murah berbanding harga sebenar.

 

Berikut merupakan tawaran yang sedang berlangsung di MilkADeal:

RM48 instead of RM415 for Meridian Face Guasha Treatment + Bust Detox & Firming Therapy + Meridian Point Body Therapy + Uterus Lifting Massage + Scalp Guasha Massage at Heavenly Touch, Kota Damansara [88% OFF]

 

     

Berikut pula ialah tawaran yang DeQdEq baru saja beli di Dealmates malam tadi:

 

RM39.90 for a 1-Hour Full Body Aromatherapy Massage + Full Body Marine Scrub Worth RM146 at Skin Moment

 

Dari harga RM 415, kita hanya perlu bayar RM 48 untuk dapatkan perkhidmatan seperti rawatan muka dan badan melalui MilkADeal.

Manakala untuk mereka yang mahukan rawatan ringkas dan cepat juga dapat tenangkan diri setelah sibuk bekerja, bolehla beli tawaran dari Dealmates ini yang menawarkan massage dan skrub hanya pada harga RM 39.90.

 

JOM wanita di luar sana….kita ke spa dan alami gaya hidup mewah ini….di samping dapat rehatkan diri dan minda…bestnya…tak sabar DeQdEq nak ke spa….

Kawan DeQdEq….Qeat juga akan ke spa hari Sabtu ni dengan membeli melalui MilkADeal…tapi Qeat di kawasan utara…yang berada di Kuala Lumpur selalunya ada lagi banyak pilihan tawaran.

Jadi, jangan lupa untuk melanggan emel dari MilkADeal dan Dealmate ni supaya tak terlepas tawaran yang menarik.

 

APA TUNGGU LAGI….cepat, ke MilkADeal dan Dealmates sekarang dan pilihlah tawaran yang menarik dan sesuai untuk diri anda.

 

3 comments:

Myvitrd said...

kalau ada usaha semua boleh buat duit.. yang penting rajin dengan malas je

grOundnUt said...

Thanks for the info~

nur ikhyar dee said...

jom pergi spa ramai2...tak sabarnya.. :)