Tuesday 28 December 2010

Segmen Menakalkan Blog :Blog Review By My Nakal

Ada sorang budak nakal nak buat kecoh nih….hehehhe…budak nakal nak kecoh-kecohkan pasal blog anda….bdk nakal nak buat review pasal blog anda.

Kalau korang nak budak nakal review blog korang…PICIT SINI

KLIK pada imej untuk melompat terus ke blog Budak Nakal

 

Kat bawah ni, syarat-syarat yang budak nakal tetapkan…..

Syarat kepala otak aku.

1. Hangpa kena tahan mental

2. Aku akan review sekali dengan tuan blog..hahaa(acah jer)

3. Aku akn review secara jujur..kalau aku rasa boleh di puji aku puji,kalau boleh di kutuk aku kutuk(dah lama x kutuk orang ni..hohoho)

4. Buat kan entri pasai apa hangpa minat di
review oleh aku dalam loghat kedah(tu pun klu blh.klu x blh x pa)..Pas tu tinggalkan url entri hangpa kat komen


P/s : Letakkan header blog aku dan link sekali yer

 

Budak nakal, DeQdEq nak join tau…pastikan review blog DeQdEq buat best-best yer nanti….kalau buat dalam loghat Kedah lagi best sebab DeQdEq pun orang Kedah….hehhehe

No comments: